beybun04 deliğin büyüklüğünü söylemedim bende cuma günü gittim normal kontrole kaalbinde sorun var dedi sadece perinatolojiye sevk etti orda ise bebeğin kalbinde kendiliğinden kapanamayacak bir delik olduğu damarın birinin geniş birinin dar olduğu ve iki damarın yan yana çıktığını midesinin ise sağda olduğunu öğrendim ne yapacağımı nereden geldiğimi şaşırdım bu arada29 haftalik