maco61 bende erken yaptırılması taraftarıyım hem çabuk şyiyleşmesş açısından da iyi olur diye düşünüyorum aynen zaten dişiydi emeklemesi yürümesi vs derken sırasıyla gelecek her şey iyi olur yani. Bu arada Mersin’in neresi Ben Anamurluyum da yeni geldik ordan tatildeydik