Merhaba kızlar. Beta değerlerim şu şekilde:
26 Mayıs: 32.5
28 Mayıs: 90
30 Mayıs: 151
1 Haziran: 275
3 Haziran: 290
4 Haziran(Bugün): 240
Daha öncesi dış gebelik geçirdim ve çok yıpratıcı bir süreç. Doktor kimyasal veya dış gebelik kan takibi yapmaya devam edeceğiz dedi. İnşallah kimyasal gebeliktir ve kendi kendine düşer🥺 tecrübesi olan anneler fikir paylaşırsa çok sevinirim 🌸🙏