18+1 deyim dün serçe parmağı kadar kahverengi leke vardı iç çamasırımda hemen acile gittim. Baktılar bebeğim iyi kalp atışını da duydum. Ama o kadar stresliydimki niye neden oldu çok soramadım bile. Sadece ultrasonla rahim ağzım kapalı mı diye baktı. Gebelikle alakalı değil dedi. Bide fitil tarzında bir şey verdi. Bugün sabah kalktım çok az yine leke vardı. İçim rahatladı kalp atışını duyunca ama yine de korkuyorum. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı neden olur