momelif1 Kızlar 1 cm açılmam varmış ama bebeğin kafası daha yukarıda dedi doktor, ne zaman doğum olur acaba 1 cm açıklık çıkanlar bakabilir miii? Nstde düzenli sancı da çıkmadı ama kasıklarımda ağrı var
D_erin1 momelif1 aksak yürüyüş yapıldığını görmüştüm kanala insin diye bende 37 gittim kanalda değil yukarıda demişti açılma yoktu ama
yinemihilal momelif1 36.haftada 1cm açıklığım vardı ama nstde düzenli sancım da çıkıyodu benim. 8 gün sonra doğurdum. Ek olarsk bebek doğum pozisyonundaydı
momelif1 yinemihilal benim de 28den beri baş aşağı duruyor doğum pozisyonunda ama henüz kanala inmemiş dedi doktor, peki kasılmalar sonradan mı çıktı 1 cmkende var mıydı?
kurtctn yinemihilal bende 36+3 üm bir parmak açıklık dedi sanki geriden ama dedi nasıl oluyorsa o anlamadım bebek pozisyonda Nst de de düzensiz sancım çıkıyor hatta 100 falan oldu bugün bi kere ne yapmalıyım her gün pilates yürüyüş yapıyorum
momelif1 ebruk0308 demekki baya bir süre bu şekilde geçiriliyor bende en azından 2 hafta geçsin istiyorum
yinemihilal momelif1 benim de bebeğim çok uzun süredir doğum pozisyonundaydı, düzenli kasılmalar ve acıklık aynı anda cıktu
ebruk0308 momelif1 ben 3 hafta ilaç kullandım ve pek hareket etmedim ama onun etkisi de vardır mutlaka
bsrelif Benimde daha kanala inmemiş 33 haftalık. Arkadaşımınki 33’te kanala inmişti mesela o 38’de doğum yapmıştı hemen
kurtctn flover0 valla düzenli sancım çıktı o zaman yine bakmıştı bu sefer düzenli değildi ama yüksek çıktı bi yerde yine kontrol etti açıklık var mı diye sanırım ondan
gizemturgutt Bebeğin kanala indiğini ultrason da görüyorlar mı yoksa çatı muaynesin de mi anlaşılıyor