Kubusnnn doktor bana deneyimlerime göre günde iki tane femaranın yaptığını, günde 3 tane letu yapıyor demişti. Ben günde 3 tane letu içmiştim. Sizin femara bulmanız iyi olmuş umarım günde iki tane içeceksinizdir. Ben de reglinin 5.günü başlamıştım. 5 gün içtim günde 3 tane. Bittikten sonra bir gün durdum ertesi gün kontrole gittim yumurtam olgunlaşmıştı 18.5 mm idi o günde çatlatma iğnesini vurdum öğlen 1 gibi tam 36 saat sonra bir kez ilişki oldu o da tutmuş çok şükür ikiz gebeyim ben 🙈