buseparla Bu konuda kafam çok karışık. Bazı Dr lar yaptırmalısın diyor bazıları önermiyorum diyor. Doçent bir arkadaşım var kadın doğum uzmanı, o gerek görmüyorum dedi. Başka bir Dr yaptır diyor kafam karıştı aranızda yaptırmayan var mı
dilekkk06 buseparla bu konuda herkes bişey diyor ben yaptırdım mecbur picos vardı onun için bide doktorum yaptırmamı söyledi güvendim ona sürekli gittin doktor yaptır diyorsa vardır bi bildiği diye düşünüyorum yada içinden ne geliyorsa onu yap kimisi faydalı kimisi zararlı diyor ben bi zararını görmedim
June6 buseparla daha doktorlar karar veremiyo biz nasıl karar verelimde işte doktoruma güvenirim yani yaptırırız muhtemelen ilkinde de yaptırmıştım bunda da yaptırırım geçen bi doktora denk geldim diyoki sizin hamilelikte herhangi bir nedenden acilde taktırdığınız serumda bile şeker var ki o direk damardan veriliyo bunu içiyosunuz bunda ondan daha az şeker var diyo güvendiğiniz doktorunuz ne derse onu yapın derim gebelik şekeri olup bilinmezse o daha riskli geliyo bana
damlasv buseparla çok önemli bir şey değil vücudunuza aldığınız 70 gr şeker önlem amaçlı yaptırmakta fayda var
nniss buseparla Bende bugün 50 g yaptırdım . Temiz çıktı Allaha şükür 🙏 Son güne kadar kaçtım ama sonunda yaptırdım çok yanlış bilgiler dönüyor biraz etkilenmiştim . Türkiye de bu şeker yüklemesinin çok abartıldığını düşünüyorum. Diğer ülkeler de rutin sormadan yapılan bir işlemmiş. Hiçbirşey bilmeden kalkıp iki kişinin lafıyla tıpı red etmek istemedim . Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🥲şeker varsa Allah korusun. Çok tehlikeli
buseparla Ben zararlı olmadığını biliyorum ama gerekli olup olmadığı konusunda emin değilim bu noktada kafam karışık. Bazı sıkıntılardan dolayı beni düzenli takip eden bir Dr olmadı maalesef. Birine gittim tayini çıktı birine gittim ameliyat oldu. Son Dr a iki keredir gidiyorum tavrını beğenmiyorum aydınlatmıyor anlatmıyor geçiştirip duruyor. Dr arkadaşım başka şehirde ama sürekli test usg vs sonuçlarını atıyorum ona. Uzaktan o daha düzenli takip ediyor bile diyebilirim yani