Kızlar yazarken bile gerginlikten ellerim titriyor reglim doğumdan sonra duzene girmişti 27 gunde bir oluyordum ortalama. Suan 2 gun gecikti havadandir vs diyorum ama cok korkuyorum. Prezervatifle korunuyoruz ama millet spirale ragmen hamile kaliyor. Korunmaya rağmen olursa Allah’tan gelene laf edemem ama çok korkuyorum ilk bebeğim daha 5 aylik hic hazir değilim. Arkadasimla konuşuyoruz ayni tarihlerde olduk onunki de gecikmisti ama.o bugun regl oldu insallah ben de olurum ya. Ola ki biseu varsa diye kekik cayi da içemiyorum. Kasiklarim regl olacak gibi hareketli ama biliyorum ki yerleşme belirtileri ve regl belirtileri aynı, o yüzden emin olamiyorum