merveasd kendi kızım da tek çocuktu.Suan 12 yasında ve gebeyım.Hamıle kalana kadar büyüyemedi dıye düşünüyordum.Sankı daha da olgunlastı.
Öğrencilere gelince gozlemledıgım tek çocuk olunca Sankı dünya onların etrafında dönüyormus gıbı davranıyorlar.Evde gördükleri aşırı ilginin okulda da öğretmen ve arkadaşları tarafından devamını istiyorlar. Fazlaca bi özgüven var.Bazen özgüvenın altıda boş demekten kendimi alamıyorum.Kardesi olanlar okulda daha paylaşımcı ve oyunlar da daha uyumlu.
Bu durumu bı tek çocuklar da görüyorum bir de 2-3 çocuktan sonra kazandibi dıye tabir ettıgımız 10-15 yıl aradan sonra doğan en küçük çocukta görüyorum.Allah hepsine sağlık sıhhat versin.Tabi bir de güzel ahlak🤲🏻