June6 yok balım endişelenme hiç, ciddi durumlarda kanama eşlik ediyor genelde. Kanama veya şiddetli sancı olmadığı sürece sorun yoktur diye düşünüyorum. Bende batma ve bazen orta şiddetli regl sancıları oluyor ama her muayenede sorun yok rahim büyümeye devam ediyor, büyüdükçe ağrı sızı normal diyor.