uzuncab 2 haftadır zar zor yürüyordum alt karnım belim çok ağrıyordu dönemiyordum bile. 2-3 gündür geçti çok hafif hissediyorum kendimi neden olabilir bi olumsuzluk yoktur inşallah bebişim mi zayıfladı ki diye düşünüyorum 😭😭😭 kendi kendime kafamda kuruyorum
nidaahmet uzuncab bebek baş gelişmiydi peki öyleyse belki makat geliş oldu makat geliş olunca altta baskı hissi olmuyor
mervekalkann uzuncab günümüz aynı her gün aynı olmuyor bazı günler halsiz oluyorum bazı günler enerjik oluyorum ağrıların azalması iyi bir şey benim de genel olarak ağrım vs yok rahat geçiriyorum hamileliği ağırlaşmadım bebiş de iyidir endişelenmeyin. 2-3 gündür bana da enerji geldi dün evi dip köşe silip süpürüp toz aldım geçen hafta camları silmiştim 😂
Leyladurumom uzuncab o zamanlarda bir rahatlama geliyor çok üzgünüm bacım ama sonrası daha kötü daha zor 😂😂
nidaahmet uzuncab pozisyon değişimi de etki edebiliyor bazen hafif bazen çok dolu da hissedebiliyor insan ama kötüyü düşünme hayırlısıyla sağlıkla doğar bebişim inşallah 😊
uzuncab mervekalkann bu enerji olayları bende de aynı da. Ağrı kısmının geçmesini beklemiyordum 😬😬 günler günleri tutmuyor gerçektenn
Leyladurumom uzuncab belkide benim artık son zamanları ucu ucuna kullanan bebeğim için geçerlidir bu doğuma 4 gün var hala tık yok 😶