elifsn23 serumlarla durdurmaya çalışacaklar canım benim sancım 29 30 haftalık iken başlamıştı nstde de banada erken doğum olabilir dedi bayramdan sonra gel yine bakacaz dedi yine çıkarsa insAllab çıkmaz da sancım duruma göre serum verecez ertelicez dedi😬az çok sizi anlayabiliyorum rabbim zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insAllah