01.06.2026 da mucizeme kavuştum 🙏 bende zor süreçlerden geçen biri olarak isteyen, bu yolda çaba gösteren herkes için dua ettim doğum yaptığım gün, Allahım nasip etsin inşallah🙏
38+3 spinal anestezi ile sezaryen oldum kaç gün sonra toparlandınız kızlar tecrübelerinizi yazar mısınız. Bir de WC ye çıkma konusunda zorluk yaşıyorum o da eklenince biraz zorlandım bu süreçte :(