Merhabalar bir konuya kafam takıldı benim bebeğim nereyse iki buçuk üç hafta önden gidiyor hatta kafası neredeyse dört hafta şekerim yok diğer durumlar da normal doktor genetik olarak iri bir bebek dedi korkma dedi ama yine de kafama takıldı benim var mı böyle bir şey yaşayan ? Bu arada 29. Haftam