Kızlar bebeğim bir günlük, doğduğunda direkt emmeye başladı sütümde geldi çok şükür ama bugün sol göğsümü reddeditor gibi geliyor ağzında tutuyor ve ağlıyor çekmiyor sol göğsüm biraz kızarık ve yara oldu meme ucım olmadığı için ve yanlış emzirmekten yara oldu sanırım diğer göğsümde yara yok ama tabi ki emetken çok acıyor ama sağ göğsümü zorlanmadan emiyor. Acısından ben zorlanıyorum sadece. Lansinoh meme ucu kremi sürmeye başladı Göğüslerimin toparlanması için neler yapmalıyım ve ne kadar süre de düzelir. Hem acısı beni çok zorluyor hemde bir mememi emmiyor diye üzülüyorum