Merhaba ben 5 haftalıkken bir düşük yaptım. Düşük sırasında rahmin sol arka duvarında 4.5 cm çapında myom fark edildi. Düşüğün sebebinin myoma kesin olarak bağlanamayacağı belirtildi. Şimdi adetten sonra rahim filmi çekilecek. Sanırım rahim filminden sonra ameliyat olup olmamam gerektiği ile ilgili yönlendirme alacağım. Bu süreçte hangi doktora gitsem ameliyat sana kalmış istersen ikinci bir gebelik dene düşük olursa ameliyat yaparız dediler, myomlu çok gebelik olduğunu söylediler. Ameliyat konusunda kararsızı