gullu_7444 merhabalar benimde iki kaybımdan snra tobbi genetiğe gidip test vermem sonucunda pıhtılaşmam olduğu kesinleşti bizim ailede genetik zaten. Şuan 24 haftalık hamileyim doktorum takibini iyi yap testte çift çizgi görür görmez hemen başlayacağız dedi. Sanırım 17. haftaya kadar oksapar ve asprin birlilte kullandım sonrasında asprini kestirdi sadece iğne ile devam ediyoruz iğneyi doğuödan snra da 1 ay daha kullanıcam özellikle iğneyi aynı saatte yapmaya dikkat ediyorum teyzemde bu şekilde iki bebeğini sağlıkla kucağına aldı. Ben ekstra progestanda kullanıyorum