Busee3838 işte doktor ilacı kullan dedi 10 gün sabak akşam binlik glifor dahiliyeye çıkman lazım belki insülin bile başlanabilir dedi şeker tamamen çıkması lazım hayatımdan yoksa hamile olunca bebekte anomaliler olabilirmiş düşük tehlikesi de olurmuş dahiliyeyede sıra yok bakalım bekliyorum bende bi sonraki gidişimde Hba1c bakacak sanırım ona göre tedaviye tam başlıycaz