Merhaba kızlar dün 13+1 de cinsiyeti söyledi doktor parti yapacak mısnız dedi hayır dedik cinsiyeti şimdi öğrenmek istiyor musunuz dedi evet dedk pat erkek dedi 11. Haftada da zaten erkek tahmin etmişti %60 ihtimal demişti pipi de var gördük ama ben çok okudum pipi olsa bile cinsiyet değişen sizce değişir mi ? Özele gidiyorum bu arada çok sevindim ağladım ama şimdi de bunu düşünüyorum