aysenurr007 Bende tek taraflı direnç var, 15.haftada Coraspin başladı, 34teyim şimdi hala devam ediyorum. Yoga önerdi, egzersizle de desteklemek gerek dedi. O zamandan beri yürüyüş ve yoga yapıyorum. Bebek gelişiminde bir sorun olmadı şükür. Şu an sadece tansiyon takibi yapıyorum.