sedayusufeymen İkiz gebelik yaşıyorum ancak son günlerde acayip kasılmalar sertleşme yaşıyorum . Benim gibi olan var mıydı🥹🥹
Havin49_ sedayusufeymen hafife alma doktor a git cnm doğum Bianda başlıyor çünkü benim o gün karnım sertti kasılma vardı önemsemedim temizlik yapmama bağladım 29 haftalık da suyum geldi 31 de doğurdum
zehraclk0 sedayusufeymen Benim de bu haftalarda çok oluyordu. Bebek bir yerde toplanıyor sertleşiyordu karnım. Bir sorun yaşamadım ama mutlaka doktorunuzla paylaşın
mrvgrbz sedayusufeymen benimde bu haftalarda başladı 35 olacağım devam ediyor arada, bu haftadan sonra normal aslında ağırlık arttı rahim doğuma hazırlıyor, tabi ciddi kasılmalar varsa ihmal etmemek lazım
sedayusufeymen Havin49_ 1 hafta öncede vardı vajinal muayene de rahim uzunluğu vs normal dedi Dr magnezyum dozunu arttırmıştır ama devam ediyor 😔 Pazartesi günü kontrolüm var beklesem mi acaba
Havin49_ sedayusufeymen benimde çok iyiydi birgün önce 34 ölçüldü öbür sabah kanamam oldu bi gittik 22 ye düşmüş bence bi acile git daha 3-4 gün var
zehraclk0 sedayusufeymen Bekleyin veya beklemeyin diyemem Allah korusun aniden bir şey olur falan. Eğer sık oluyorsa doktora görünün ne olur ne olmaz yani
sedayusufeymen mrvgrbz dinlenmekle geçt çok şükür birkaç gün önceki gibi sık sık değil demek ki kendimi çok yorduğum için hissettim diye düşünüyorum . mümkün oldukça yatak istirahati yapıyorum kontrole gidene kadar