Öncelikle günaydın herkese bugün 40+4 olduk ilk gebeliğim doktorum normalde kız bebekte olsa 41 haftaya kadar bekliyoruz dedi ama sürekli yüksek çıkan kalp atışları sonucu perşembe günü gel yatışını verelim dedi 1 cm açılmam var biraz sonra hastaneye gideceğim devlet hastanesi olduğu için ilk öncelikle suni sancı verip deneyeceğiz en son tercihimiz sezaryen dedi dualarını bekliyorum rabbim hepimize bi avazda doğurmayı nasip etsin inşallah 🙏