Esmaanur34 12 haftalık hamileyim hala kesin bi doktor bulamadım Yeşilpınar Eyüp tarafinda oturuyorum özel veya devlette doğum yapan memnun kalan biri yok mu bunaldım 😬
Ay-Bek Esmaanur34 Ben de Eyüp - Rami taraflarında oturuyorum canım. Hastane olarak Medical Park Bahçelieveler'e gidiyordum. Yakınlarda bulamamıştık..
Esmaanur34 Ay-Bek bende medikal park Gaziosmanpaşa yı önerdiler ama sonradan sıkıntı olduğunu duydum gitmedim. Hangi doktora gidiyorsunuz bahçelievler de
Esmaanur34 Ay-Bek uzun zamandır arıyorum düzgün bı hastane ya da doktor bulamadım bu taraflarda da tanıdığım yok Zorluk çekiyorum oyuzden
Ay-Bek Esmaanur34 Meral Arısal’a gittim canım. Gaziosmanpaşa’ya kötü diyorlar hep. Ben de öyle duydum.
Ay-Bek Esmaanur34 en son Ocak ayında 215 ti canım. Ben iki kere kürtaj olmak zorunda kaldım. 3.200 aldılar. Ama Doğum yapmadım bilmiyorum