Rojdiyebiri 14 ocakta kürtaj olmuştum 2 aydır deniyordum olmuyordu tiroidim yüksek çıkmıştı 4.3 1 aydır ilaç kullanıyorum birde bir gebenin günlüğü ovülasyon testi aldım yumurtalamamı o şekilde takip ettim bu arada testim awox eczaneden aldım ilk 3 dakkikada böyle çıktı kızlae vardır dimi bu arada şu an saat 05:50 kasıklarımın çekilmesine ve aşırı derece cinsel istek geldi ona uyandım testi yapayım dedim 2 gün sonra tekrar yapacağım köydeyim hemen kan vermek istemiyorum🥹 var dimi bu sefer bebeğim benimle bi önceki gebeliğimde daha çok silik çizgiyle öğrendiğim için çok sevinememiştim ama buna öyle bi sevindim ağladım ki 4 gündür rüyamda görüyordum 1. Rüyamda ebebek mağazası açmıştım bebek elbisesi yerleştiriyordum 2. De kapımın önüne bebek bırakılmıştı eşim bizim olsun diyordu 3. De kuzenim hamileydi 4. De ben kendi kadın doğum doktoruma gitmiştim sıra bekliyordun
Rojdiyebiri Rojdiyebiri hepiniz uyuyorsunuzz hemen uyanın benimle heyecanımı paylaşınnn🥹 lütfen çok dua edin bu sefer sağlıklı olsun rahmimde hafif çöküntülük vardı perde yani inşallah iyi bir yere tutunmuştur inşallah sağlıklı ilerler🙏🏻
Cimcime30 Rojdiyebiri aşkım hıssettın mı ne kız hamıle olduğunu var tabıkı gözün aydın çok sevındım sağlıkla ılerlesın
guzelanne2 Rojdiyebiri ayyy canım çok sevindim var gözüküyor Rabbim kaybının yerini doldursun inşallah
Rojdiyebiri Cimcime30 Amin İnşallah teşekkür ederim 2 aydır deniyorduk planlıydı 🥹 İnşallah sağlıklı ilerler sizce hemen gitmeli miyim kadın doğuma kan pıhtılaşmam falan varsa eğer🥺
Gulceefe-00 Rojdiyebiri canım teste göre var görünüyor ilk kürtaj sebebin neydi bence hemen kan ver ve doktorunla irtibata geç madem bekliyordun bir sıkıntı olmasın
Rojdiyebiri Gulceefe-00 rahmim hafif çökük o bebek boynuz kısmına dar alana yerleşmişti kese ultrasonda gözükene kadar bilmem ki😕 şu an 3+4 haftalık
blue_berry Rojdiyebiri ay çok sevindim sizi hep forumda görüyordum sağlıkla ilerlesin inşallah hemen doktora gidin ☺️
Masal777 Rojdiyebiri teste göre var canm ben bu markada boyile çizgi görmedim hayırlı olsun umarım vardır
Masal777 Bu ara insan hamile olduğu kesin bilir nasıl anlatayım ben iki gebelikte de anlamıştim bı kere rüyada gördüm benim bazi rüyalar gerçek oluyor bunu kimse inanmaz ama hamile olduğu bı kerede komşum sevdiğim bişe yiyordu ve canim çekmişti
Rojdiyebiri Masal777 benim 2 gündür canım bir şeyler çekiyor dün yeşil üzüm çekti ne alaka dedim kendi kendime 😅 birde 2 gün önce gece uyurken elim karnıma gitti bebeği hissettim sanki
iremxersoy Rojdiyebiri hayirli olsun yaa cok sevindim Allahim saglikla ilerletmeyi nasip etsin kani en kisa zamanda verin takip edin awox demi bu
Rojdiyebiri iremxersoy awox evet pazartesi veririm kan köydeyim hatta belki pazartesi burda bi doktor var direkt ona giderim
Masal777 Rojdiyebiri hamilelikte biliyor oyile bişe canm herkes istenene nasip etsin çok güzel bir Duygu hamilelik süreci zaten çok Özel bişe ilk oğlumda o sevinç yaşadım ama ikinci hamilelikte berbat geçti Allah affetsin ya doğsun yada ölsün demiştim o kadar rezillik çektim
osimdiannee Rojdiyebiri sağlıkla gelsin sizin adınıza sevindim daha önceki hikayenizi de biliyordum 🫶. Bu sefer hevesiniz kursağınızda kalmasın inşallah 🥰🩷