ebrudemirel00 Kızlar normal doğumdan çok korkuyordum. Korkulacak gibi değilmiş. Zaten kucağa bebişler alınınca herşey unutuluyor. Allah bekleyenlere bu günü nasip etsin 🙏🏼
senaakck ebrudemirel00 maşallah canım benim 🌸 sürecini paylaşır mısın bize de güç olur 🤍 kaç saat sürdü toplam sancı başlamasıyla dogumunuz? Ve kaçıncı haftada doğurdun
ebrudemirel00 senaakck suni sancı verdiler. 8 saat sancı çektim ama doğum çok kısa sürdü. O sancı sürecini anlatmak istemiyorum. O an tecrübe etmek en iyisi. Ama iyi ki normal doğumu kabul etmişim. 😅
cyj ebrudemirel00 önce fitil verdiler mi? yoksa direkt serum olarak mı bağladılar açıklığınız var mıydı? Sağlıkla büyütün bebişinizi🙏🏻🌸