Kızlar size ultrason görüntüsünü nasıl atacağımı bilmiyorum 5 haftalık gebeyim kese yeni oluşmuş kese yuvarlak ve sol yumurtalığım sızlıyor birisi bana sol yumurtalığın ağrıyorsa kız sağ ise erkek demişti böyle bir hurafenin doğrulur payı varmı diğer ikincisi ise kız olursa güzelliğini al erkek olursa anneye güzellik verir denirmiş ilk çocuğum erkekti hiç sivilce problemim olmadı bu gebeliğimde yüzüm hep sivilce sizce fikriniz nedir