melisasak35 seyda1045 şehir hastanesinde sezaryen doğum yaptım çok çok memnun kaldım özel gibi ilgilendiler tavsiye ederim
nursenanur Benım ıkı hafta sonra orada olacak Mehmet Emre peker doktorum çok memnunum sezeryan olacak
melisasak35 keleebeeekkk hayır tek kişilik değil ben 2 kişilik odada kaldım tek kişilik odada vardı ama doluydu personel doğum yapmış o kalıyordu
slhanur melisasak35 eşler girebiliyor mu odalara bir süre sonra yoksa sadece kadın refakatçi mi oluyor
keleebeeekkk melisasak35 şehir hastanesinde tek kişilik diye duymuştum da özel oda ücretle tutulur mu acaba
melisasak35 slhanur kadın refakatçı kalabiliyor devlette erkek kalması yasak ki zaten sadece üniversite hastanelerinde özel oda tutarsanız eşiniz kalabiliyor ben corona başı ramazanda doğum yaptım eşimi değil hiçkimseyi almıyolardı
melisasak35 keleebeeekkk şehir hastanesinde özel oda varmı yokmu bilmiyorum doğum zamanı eş kalabiliyomu diye sordum asla dediler şuan durum nedir bilmiyorum dokuz eylülde doğum yapıcam özel oda tutacagız eşim yanımda kalacak
slhanur melisasak35 evet bende gurbetteyim yakınlarım gelmekte geç kalırsa yalnız kalırsam diye korkuyorum
melisasak35 slhanur bende izmirde oturuyorum doğum için manisayı tercih ettim yol çok uzaktı gelip gitmek zordu tabi
keleebeeekkk melisasak35 bende izmirdeyim izmir şehir hastanesiyle manisa şehir aynı mesafede kalıyor bende gurbetteyim eşimden başkası yok acil bir durumda böyle durumlarda yardımcı oluyolar diye biliyorum
seyda1045 Hayırlısı olsun inşallah Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin .Odalar tek mi oluyor 2 kişilik mi biliyor musun nursenanur
nursenanur seyda1045 amin cümlemiz insallah hıc bilmiyorum ikinci doğum olacak benımde de digerını memlekette yaptım burda yenı doğum tecrübem olacak doktordan çok memnunum Diye başından beri oraya gidiyorum ben de zaman daraldıkça korkularım başlıyor bakalım
seyda1045 nursenanur doktor gün olarak nasıl belirliyor kendi ameliyat günlerine göre belirliyor sanırım dimi yoksa bizde fikir söyleyebiliyor muyuz istediğimize göre
nursenanur seyda1045 evet doktorun belirli günleri var ameliyat için ortak kararla veriliyor bızımkı fıkrımız alınıyor