zeynossunannesi Buse4161 kızım 4 yaşında hâlâ var omuzlarında ve kalça bölgesinde normal bir şey merak etme
HafVel Buse4161 benim doğduğumda baya koyuymuş rengi şuan mor renginde ve çok belli aşırı büyük hahahaj ama oğlumun öyle değil. Rengi daha açık ve poposunun ortasında
Buse4161 HafVel o zaman zaman geçtikçe rengi açılıyorsa senin oğlanla benim oğlanınki kaybolacak demektir 😂
sevaldqn1 Buse4161 1 yaşında hala geçmedi ben korktum başta ama doktorumuz olabilir bebeklerde sorun yok demişti
Buse4161 sevaldqn1 evet kontrolde doktor da öyle demişti bana sonra araştırdım ben Moğol lekesi olduğunu öğrendim