senaakck hiç sancı çekmedim, yani kendi sancım yoktu. Hiiç bir belirtimde yoktu doğumun başlamasına dair, sezeryan için yatış yaptım 2de nstde düzenli sancılar çıktı ebemde suniyi bağlayalım bi dene istersen dedi olur dedim bende. Epidural takıldı bi kaç saat sonra valla saate bakmadım açıkçası :D herşey birden oldu acı vericiydi evet inkar edemem ama anlık olduğunu kabul ettiğim için dayanabildim acılara, düzensiz yırtıklarım oldu bide bi kaç tane dikişim var ama şükür buna da🥲💜 ilk gebelik 40+2 de geldi çocuğum 😇