byznrgkcn Vajinam acayip kaşınıyor özellikle geceleri bu saatlerde , mantar enfeksiyonu var büyük ihtimalle, 2 gündür Donaxyl fitil kullanıyorum ama faydası olmadı gibi. Benim gibi olupta geçirenler ne ile geçirdiniz
minikmucit byznrgkcn kesinlikle ev yoğurdu. Ben de havuzdan mikrop kapmistim. Fitil kullandım ama zordu açıkçası. Sonra bir kaç kere tekrarladı kaşıntı. Araştırdım ettim ev yoğurdunun iyi geldiğini buldum. Denedim ve mucize resmen. Surunce rahatlatıyor. Kaşıntı tamamen geçene kadar da sürmeye devam ettim. Uzun zamandır kaşıntı yaşamıyorum artık. Ev yogurdunda bulunan bakteriler vajina yapısındaki faydalı bakterilere benziyormus. Vajinadaki bakteriler mantarlarla savaşacak kadar yeterli olmayınca kaşıntı başlıyor işte. Ev yogurduyla bakterileri destekleyip mantarları yok ediyorsunuz. Firilden daha kolay ve yan etki falan yok.
Leyladurumom byznrgkcn vajinal kültür almadılar mı mantar ya da bakteri vajina girişinde var mı diye alıyorlar?
byznrgkcn Bir de her an vajinal doğum yapabileceğim için korkuyorum hani bebeğe bir zararı olur mu doğumda acaba
minikmucit annebaliii ev yoğurdunu vajina girişine sürmelisin. İster parmakla peçete ya da pamukla. Ben pamukla sürüyordum. Bir kaç gün dene kaşıntın oldukça sür. Herhangi bir zararı yok. Bir şey kaybetmezsin bence. Bunu söyleyince bana inanmıyorlar ama direk kendi tecrübem. Ev yoğurdunu öğrenen kadar her yolu denedim. Sirkeli suyla yıkadım kaya tuzlu suya oturdum. Nioli yağı kullandım. Hiç biri fayda etmedi bana.