bebek nasıl geleceğini kendi seçer emin ol, aylarca normal doğuma hazırlanırsın ama doğuma beş kala anne ve bebeği tehdit edecek bir şey olur sezaryene alır doktor, bu maalesef biraz şans işi. Ancak vajinal doğum tabii ki tüm doktorların önerdiği yöntem. Şahsen ben de 7 8 kat kesilmektense vajinal doğumu yeğliyorum çünkü sonrasında yıllar sonra dahi bir yağmur yağsa bile sezaryen yarasının sızladığını dinliyorum çevremden. He doktorum sıkıntı oldu bebeğini almak zorundayız ameliyatla derse onun için acıya da katlanırım gözüm görmez ama ilk tercihim ameliyat da olmaz. hatta ben suda doğum planlıyorum umarım bebem de beni üzmez