merveekoccc Kızlar haftaya detaylı ultrason randevum var çam sakurada Işıl Turan Bakırcı doktorum. Daha önce giden var mı Işıl hanıma?
1_cocuk_annesi merveekoccc ben gittim. Memnun kaldım ancak doktor yoktu asistan vardı sanırım. Ama çok çok iyi biriydi. Hatta bebeğimin yüzünü renkli şekilde çekmişti. Benden tlfonumla çekmemi istedi. Çok memnun oldum.