İlk hamileliğimde 33 ten sonra yemiştim suan 35 haftalığım ikinci hamileliğim yeni yeni başlayacağım yemeye erkenden yemeye gerek yok bence çünkü sadece hurma ile olacak şey değil yürüyüş bol hareket egzersiz ve genetikle alakalı 😊 hareket etmeniz lazım aktif olun hep