Kızlar merhaba 37+1 dim doğumu ayın 9’una planlamıştı doktorum 2.sezeryan.
Bugun son kontrole geldim 140/90 tansiyon ile yatışım yapıldı hemen sezeryana alındım bebeğim doğdu ten tene temas yapıldı ameliyathanede daha sonra küveze aldılar solunum sıkıntısından dediler daha sonra sevk için imza aldılar üniversite hastanesine götürdüler,akciğerde enfeksiyon var diye bu durumu yaşayan varmı hastane odasında onsuz kaldım yan odadan bebek sesleri geldikçe kahroluyorum lütfen bu durumu yaşayan? kaç güne çıkar? Yada çıkar mı? Süreci anlatır mısınız? Nolur dua edin ciğerim yanıyor.