Revsan Volkann benimde dün değerim 740 tı henüz kese yoktu doktorum düşük olabilir dedi beta hcg yavaş yükseliyor dedi inşallah haftaya kadar keseyi görürürz de bişey olmaz diyoruz. Bilen varsa bilgilendirsin lütfen 🤷♀️🙋♀️🙋♀️
Sedaahmet Volkann canım ben saglik ocagında kan verdigimde 1000 küsür birsey çıkmıştı. Doktor 4 haftalik felan demişti. Seninki de 3 haftalik felan vardir heralde
Volkann Revsan ben daha ilk defa kan verdim birde yarı. Vericem daha 6 gün gecikmiştim daha erken diye düşündüm umarım düşük olmaz dış genelik olabilir
Seyma1234 Son adete göre hesaplıyorsunuz betaya göre değil 2 kat artış varsa 5000 gibi betada keseyi görürsünüz🤗
Seyma1234 brilliant kese en geç 6 da görülmesi lazım diye biliyorum ben bikere de boş gebelik yaşamıştım 8 hafta bittenw kdar beklemiştim ondada