Acayip kaşıntım var. Dayanamıyorum artık. Geceleri bastırıyor özellikle. Gece uykusu falan yok günlerdir. Ayaklarım ve bacaklarım da çok şişti. Hele ayaklarımın kaşıntısı, yanması ve acısı beni mahvediyor. Sanki derim patlayıverecek gibi. Bütün dengem şaştı. Ağladım sinirime az önce. Psikolojim berbat. 🥺 sizde de oldu mu? Nasıl geçirdiniz?