gamzeder1_ Gamze Allah gönlüne ferahlık versin. Bencede doktorunu dinlemelisin, bende yaşadığım gebelikteki problemler nedeni ile psikolojik destek alanlardanım, tek başıma aşamıyorum ve belki psikiyatriye gidip bende başlayacağım. Senin kendini iyi hissetmen en önemlisi bebek içinde senin içinde. Doktor zarar görmüyorsa onu dinle lütfen, insanların ağzı torba değil büzemiyorsun, çok ama boş konuşurlar, bunu yaşayan sensin kulak asma kimseye.