esra8samet Ben gittim ilgili bir doktor dediler ama ben gittiğimde biraz yoğundu herhalde bende çekindim ekranı bana döndürmedi herşeyin iyi olduğunu söyledi resim de vermedi öyle girdim çıktım anlıktı😅