9+6 olduk cumartesi kontrolüm var korkarak gidiyorum daha önce kaybım olduğun için. kan sulandırıcı iğne kullanıyorum göbeğim çok acıyor artık. Ağzımda hiç geçmeyen kötü tad var ara ara mide bulantılarım ve göğüs ucunda acı kaşıntı var. Ruh hali olarak hiç iyi değilim inşallah geçer durum