Hacerak72 melisasak35 tesekkur ederim kız denmişti 25 haftalık olduk doktor erkek dedi bu defa şaşrdım kaldım
melisasak35 Hacerak72 bende 5 ay kız bildiğim bebeğim detaylıda pipişii ile erkek olduğunu kanıtladı sizin bebegınızınde testisleri görünüyor sağlıkla gelsin
Anne123__ melisasak35 çok şaşırıyorum böyle 5 6 aydan sonra değişti denmesine hiç başıma gelmedi diye sanırım😂 siz ultrasonda görmüş müydünüz bacak arasını göstermiş miydi doktorunuz boş muydu bacak arası
Raana Benim ikizlerden birine sürekli farklı tahminlerde bulunuyorlar. Benimkinin de bacak arasına bir bakabilir misiniz
melisasak35 crazzymom 22 haftaya kadar 3 doktor 3 ayrı hastane kız dedi 22+5te detaylıya girdim erkek oldugunu öğrendim
elifylmz3 Peki erkek deyip kız olan oldumu hiç 16 haftalıkken %90 erkek dedi bize doktor sağlıklı olsun önemli değil alışveriş yapmaya başlayacağım onun için