Sunshine__ ben gökçen hocaya gidiyorum önceki hamileligimde de ona gittim onda sezaryen oldum ve yine onda sezaryen olacağım hem ilgili hem guleryuzlu tek tek herseyi anlatiyor muayene ücreti en son 1600 ödedim sezaryene de 15 bin dedi bence gayet makul
Ayrıca hastane eski ama gayet herseyinle tek tek ilgileniyorlar ben memnun kaldım yani 2. Defa tekrar orda sezaryen olacağım