Benım de 85 geldı 21 mayısta. Aynı antıbıyotıgı kullandım. İkı gün önce kan verdım 23 e düşmüş. 85 iken mahvolmuştum aşırı üşüme titreme halsizlik vardı sadece. Ateş falan yoktu. Kaç kat battanıye ıcıne giriyordum yıne üşüyordum bu havalarda . Hastaneye yatış 100-200 cıvarında oluyor genelde. Serum yapıldı hastanede parol. İkıncı gün hemen ıyı olduğumu hıssettım. Suan 23 ama sankı hıc yok gıbı ıyıyım. Normal dedı doktor bu değere de. Hamılelıkte bır tık yüksek olması normalmiş. Tedavı etmek gerekıyor. Antıbıyotıkten zıyade enfeksıyon bebeğe zarar verıyor zaten Allah korusun