annisnergis Kızlar ben 5+5 haftalığım 4+2 haftalıkken öğrendim hamileliğimi doktor ultrason bakmadı beta artışını takip ettim normal arttı ama doktora hemen değilde 6+3 te gidebilecem çok meraklı ve kaygılıyım bu şekilde bekleyeniniz oldu mu aranızda
Zarifhnm1 annisnergis ben 4+4 te keseyi gördüm 8 haftalık olacaktı neredeyse ikinci kontrole gidip bebeği gördüm 1 ay beklemişim hemen hemen 🙈
happyela annisnergis 3.5 haftalıkken öğrenmiştim ben bekledim 7+3 de gittim. Hem kalp atışını hem keseyi göreyim dedim tekrar tekrar gitmek istemedim. Zaten gitseniz de görünmez muhtemelen daha kese ve bebek. O yüzden beklemeniz daha iyi bence.
Bumah annisnergis bende testte pozitif gorunce beklemistim 1 hafta sonra gittik 6+0 da kalp atisini duyduk l
Havin49_ annisnergis 3 haftalık evdeki testle öğrendim ama hiçbişey görünmeyeceği için tam 6 haftalık olmayı bekledim doktor zaten baktı keseleri gördük
parla94 Ben de ultrasonda kesenin görünmesini beklemiştim. 5+2 de gittim keseyi gördük. 7 de gittim kalp atışını duymuştuk.
_06momms 4+6 yım şuan bende kan artışını takip edeceğim nasip olursa 6 haftalıkken gitmeyi planlıyorum doktora
annisnergis Çok sağolun kızlar ya gece gece içimi rahatlattınız sanki bir tek ben bu kadar bekliyorda yanlış yapıyor gibi hissediyordum
1Ali Ben 5haftalıkken gidip keseyim görmüştüm 7+3de gidip hem bebeği hem kalp atışını duyup gelmiştim. Şimdi hamile kalsam 7.haftadan önce gitmem acaba bebek gözükecek mi kalp atışı duyulacakmı diye telaşlı telaşlı beklemiştim boşuna
mervekalkann annisnergis Ben 5+0 da gitmiştim 3+6 da öğrenmiştim keseyi görmüştük sizin gitmek istediğiniz zamanda da kalp atışı ile birlikte bebeği görmüştük. Uygun bir zaman dilimi bence.