edaaaaaak Şehir yâda hastane farkı var mı bilmiyorum ama ben bütün sezeryanlarım da sabah 8 giriş yapıp diğer sabah 9-10 gibi çıktım.. En birincisi gazınızın çıkması ve ilk tuvaketinizi yapmanız gerekiyor kan değerlerinizin çok düşmemiş olması gerekiyor eğer bunlar olumsuz olur ise bi gece daha yatıyorsun yani bizim burda bu şekilde