10 haftalık gebeyim ilk haftalarda uyku halsizlik kasık bel ağrısı vardı ve göğüs hassasiyeti vardı şimdi göğüs hasasiyet ağrılarım ve uyku hali geçti en son 12 gün önce kontrole gittim ve hiç mide bulantım olmadı normalmidir acaba bebeğime bişey olduda şikayetlerim ondan mı azaldı diye korkuyorum