Arkadasım 3800 normal dogum yaptı, doktorun destegi cok onemli bu konuda… benim doktorum da çatı muayenesi yapmıyorum ben çünkü orası kaslı bir yapı ve doğum başlayınca görebiliriz ancak ne kadar genişleyecegini dedi. Son ana kadar normal dogum yolundan gidiyorum ben dedi. O yuzden en basta konusmak lazım doktorla bunları, bence baska bir doktorla da gorus normal dogumda kararlıysan