qwertyxx saol güzelim çok zor şeyler yaşadım hala travma olarak kaldı kanamamın olduğu üstümde olan kıyafeti giyemiyorum 12. Haftada oldu ¾ pet dolduracak kadar kanamam oldu üstüm hastaneye gidene kadar kanlar icindeydı 2 gün yattım hastanede. 2 ay yataktan çıkamadım progestan kullandım annem baktı benek buyudukce kanama. Alanı kapandı ama sürede ayakta kalırsan kanama alanı artar sıcak duş almayacaksın iş miş unut.