Merhaba hanımlar.
2ay önce kimyasal bi gebelik geçirdim gün aşırı 3 defa kan verdim artışlarım çok iyiydi doktor 3-4 gün sonra gel keseyi görelim demişti gittim göremeyince betaya baktık 90a kadar düşmüştü. Şimdi yine hamileyim ikidir beta bakıyorum artışım iyi şükür ikinciyi bu aksam baktırdım. Doktora gitsem mi yoksa yine 3-4 defa betaya baktırıp mı gitsem bilmiyorum ?
Yine önlemek için ilaç falan verir mi?