haziran15 Kızlar 30 kilo verdim monjoro iğnesi kullanarak bu ay bıraktım korunmayı sizce olur mu ya insülinimin fazlaydı bakalım pazartesi tekrar vericim
anneyim01 haziran15 Kaç kiloydun kaça düştün canm Bende kiloluyum Ama İğneyi son zamnlarda cok duyuyorum Sonunda bi sorun cıkarck gbime geliyor . Bilmyorum
vildann__ haziran15 burun için neler yaptınız ben de kilo vermek istiyorum ama işte doktor sürekli kilo ver hamile kalırsın diyor sürekli kilomu aynı kalıyor veremiyorum almiyorumda
haziran15 vildann__ bende insülinde yüksekti veremiyordum iç hastalıkları endokrolojiye git dedi iğne var oma başla dedi ben özele gittim hemen verdiler imkanın varsa İstanbul’da yaşıyorsun kalabalık şehirde hiç devlette uğraşma derim
haziran15 anneyim01 97 kiloydum 67 ye düştüm vallaha iğnesiz yapamazdım diye düşünüyorum çok denedim olmadı ama onu vurunca hiç yiyesim gelmiyor canın bile çekmiyor
anneyim01 haziran15 maşallah Allah saglıklı yaşam versin cnm Kilo zarar inşAllah bende cabalıyorum 89 düşüp geri cıkıyorum 90 da kaldım hayırlısı ile Verirm inş