lared bu konu çok konuşulan bi konu doktoruma özellikle mesaj attım çünkü kendimi hep sırt üstü buluyorum uyanırken. Uzun süre sırt üstü kalma hiç sorun değil dedi. Bende şöyle denge yaptım gündüzleri hep solumdayım (yatarak gebelik geçiyorum) akşamları sağda yatabilmek için. Solda bebek daha rahat besleniyormuş gündüzleri onları geceleri arada kendimizi besleyelim 🙈😬